Drobin, dnia 14 stycznia 2025r.
ORiK.0002.11.2025
Zgodnie z art. 11b ust. 1 i 2, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. – o samorządzie gminnym ( j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 z późn. zm.) informuję, że w dniu 21 stycznia 2025r. o godz. 11.00 w sali konferencyjnej im. Andrzeja Wojciecha Samoraja Urzędu Miasta i Gminy Drobin odbędzie się XIII sesja Rady Miejskiej w Drobinie w kadencji 2024-2029.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu Nr XI/2024 z sesji z dnia 5 grudnia 2024 r.
4. Sprawozdanie Burmistrza z działalności międzysesyjnej.
5. Pisemne interpelacje i zapytania radnych składane do Przewodniczącego Rady Miejskiej.
6. Wnioski i zapytania uczestników sesji oraz odpowiedzi Burmistrza na wnioski i zapytania.
7. Zapoznanie się z kosztami dotyczącymi funkcjonowania Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Miasta i Gminy Drobin w roku 2024.
8. Zapoznanie ze sprawozdaniem z działalności komisji Planowania i Budżetu za rok 2024.
9. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie zmiany Uchwały Nr VII/72/2019 Rady Miejskiej w Drobinie z dnia 09 maja 2019 roku w sprawie poboru w drodze inkasa podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości oraz ustalenia wysokości wynagrodzenia za inkaso;
2) w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Drobin na lata 2025-2038;
3) zmieniająca Uchwałę Budżetową na 2025 rok;
4) w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenie wysokości tej opłaty;
5) w sprawie uchwalenia statutu Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Drobinie;
10. Oświadczenia i komunikaty.
Przewodnicząca
Rady Miejskiej w Drobinie
/-/Alina Marcinkowska – Racka