XIII Sesja Rady Miejskiej w Drobinie

15.01.2025

                                                                                                                                  Drobin, dnia 14 stycznia 2025r.

ORiK.0002.11.2025

 

Zgodnie z art. 11b ust. 1 i 2, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. – o samorządzie gminnym ( j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 z późn. zm.)  informuję, że w dniu 21 stycznia 2025r. o godz. 11.00 w sali konferencyjnej im. Andrzeja Wojciecha Samoraja Urzędu Miasta i Gminy Drobin odbędzie się XIII sesja Rady Miejskiej  w Drobinie  w kadencji 2024-2029.

 

Proponowany porządek obrad:

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu Nr XI/2024 z sesji z dnia 5 grudnia 2024 r.

4. Sprawozdanie Burmistrza z działalności międzysesyjnej. 

5. Pisemne interpelacje i zapytania radnych składane do Przewodniczącego Rady Miejskiej.

6. Wnioski i zapytania uczestników sesji oraz odpowiedzi Burmistrza na wnioski i zapytania.

7. Zapoznanie się z kosztami dotyczącymi funkcjonowania Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Miasta i Gminy Drobin w roku 2024. 

8. Zapoznanie ze sprawozdaniem z działalności komisji Planowania i Budżetu za rok 2024.

9. Podjęcie uchwał:

1) w sprawie zmiany Uchwały Nr VII/72/2019 Rady Miejskiej w Drobinie z dnia 09 maja 2019 roku w sprawie poboru w drodze inkasa podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości oraz ustalenia wysokości wynagrodzenia za inkaso;

2) w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Drobin na lata 2025-2038;

3) zmieniająca Uchwałę Budżetową na 2025 rok;

4) w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenie wysokości tej opłaty;

5) w sprawie uchwalenia statutu Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Drobinie;

10. Oświadczenia i komunikaty.

Przewodnicząca

Rady Miejskiej w Drobinie

/-/Alina Marcinkowska – Racka

 

 

 

 

 

 

 

Dokumenty do pobrania
Materiały na sesję zip | 6.62 Mb Pobierz