Jak złożyć wniosek z rządowego programu „Dobry start”?


Data publikacji: 21.06.2018 o 10:44

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej informuje o możliwości składania wniosków w ramach rządowego programu  „Dobry start” w formie:

  • elektronicznej –  już od 1 lipca 2018
  • tradycyjnej (papierowej) – od 1 sierpnia 2018

Zanim złożysz wniosek elektroniczny zapoznaj się z przysługującymi prawami w zakresie ochrony danych osobowych RODO.

Jeżeli składasz wniosek elektronicznie, wejdź na stronę swojego Banku i dowiedz się, w jaki sposób złożyć wniosek z rządowego programu „Dobry start” za pomocą bankowości elektronicznej.

Jeśli posiadasz certyfikowany podpis elektroniczny lub bezpłatny profil zaufany możesz również złożyć wniosek elektronicznie za pośrednictwem portalu Empatia 

Jak założyć bezpłatny profil zaufany?

Profil Zaufany możesz założyć i potwierdzić w pełni online między innymi za pośrednictwem swojego konta bankowego 24h/7 dni w tygodniu, o ile zapewnia taką możliwość.

KROK 1: W systemie bankowości elektronicznej swojego banku, wypełnij formularz o założenie Profilu Zaufanego

KROK 2: Operację potwierdź bankowym kodem autoryzacyjnym. Na swój adres mailowy otrzymasz potwierdzenie założenia konta